Skreddersydd funksjonalitet for
transport- og utleiebransjen
OVersiktlig
Dashboardet – navet i vår løsning
Dashbordet er navet i vår løsning. Her har brukeren all informasjon om sitt område og ser umiddelbart hva som krever videre oppføling. Brukeren kan selv velge hvilken tidsperiode som skal være i fokus. Fra dashbordet kan brukeren drille ned på detaljer som krever oppfølging.
Dashbordet inneholder visualiseringer som sammenstiller data fra alle kildesystemer med rollestyrt tilgang og funksjonalitet for den enkelte bruker.
Enkelt, ikke sant?
Design
Enkelt å bruke – for alle roller
Brukerene har tilgang til løsningen i et webgrensesnitt.
Den enkelte bruker ser sine data organisert etter kjente begreper og størrelser. Drilldown skjer gjennom å markere i visualiseringer i tillegg til at brukeren har utvidet funksjonalitet i egen meny tilpasset sin rolle.
Superbrukere kan videreutvikle og lage egne visualiseringer samt skrive ut rapporter og visualsieringer i PDF.
Oppdatert
Data i sanntid
Løsningen oppdateres etter kundens behov, enten det er en gang i døgnet, hver andre time eller så snart det er endringer datagrunnlaget. Når brukeren åpner løsningen skal han være sikker på at han ser oppdatert informasjon på tvers av alle fagsystemer.
Data i sanntid gjør at løsningen kan brukes for å ta daglig beslutninger i tillegg til å vise utvikling over en tidsperiode.
Integrasjoner
Hent data fra en rekke kilder
Alle data i en løsning.
Vi kan hente data fra nær sagt alle datakilder og gi tilgang til data blant annet gjennom JDBC, ODBC, ADO.NET, REST og SOAP. Vi kan lese alle kjente filformater.
Pr. i dag har vi standard integrasjoner mot følgende systemer: Onlet, Opter, Timpex, Sysped, Hogia, UniCon, Visma, AdmMit, PowerOffice, ScanVekt og Volvo Connect, SAP, Dynamics 365 og mange flere. Nye integrasjoner kommer med nye kunder.